Ekonomi

Uzakrota Global 24 Kasım’da İstanbul’da!

Uzakrota Global’in 21. Zirvesi Hilton İstanbul Bosphorus’ta gerçekleştirilecek. Alanında uzman 150 konuşmacının yer aldığı oturumlarda, bölümün geleceği ve hızlı değişim, yeni nesil pazarlama ve ödeme teknolojileri, inovasyon ve yapay zeka, turizm ve seyahat sektöründe ufuk açması beklenen konuların başında geliyor.

10 yıldır dünya seyahat sektörünün oyuncularını bir araya getiren Uzakrota Global, 24 Kasım’da yedinci kez İstanbul’da buluşacak. İngiltere, BDT, Balkanlar, Avrupa’nın da aralarında bulunduğu 70 ülkeden 10 bini aşkın turizm profesyoneli Hilton Bosphorus’ta gerçekleştirilecek ve dünyanın en etkili 10 turizm etkinliğinden biri olarak kabul edilen zirveye, Ortadoğu ve Ortadoğu’dan da katılım bekleniyor.

İSTANBUL’DAN DÜNYAYA ZİRVE

Marka kurucusu Gökhan Erdoğan, Uzakrota Global’in oturumları ve alanında uzman 150 konuşmacısıyla sektörde yeni ufuklar açacağına dikkat çekerek; ”Yerel bir marka olarak sektöre adım atarak 10 yıl önce ilkini düzenlediğimiz Uzakrota’nın 21’inci buluşmasını gerçekleştireceğiz. 2022 yılında pik sayısını artırmaya başladık; 2023 yılında Berlin, Dublin, Saraybosna, Belgrad ve Bakü’den sonra 6. durağımız İstanbul olacak. “2024’te Özbekistan, Cape Town, Bakü ve New York üzerinden kıtaları aşmaya ve varlığımızı dünyaya yaymaya devam edeceğiz” dedi.

Uzakrota Global’in bu yıl odaklandığı konular arasında sürdürülebilirlik ve turizm ve seyahat sektörünün geleceği öne çıkıyor; Oturumlarda alanın inovasyon, yapay zeka, hızlı değişim, dijital pazarlama ve ödeme teknolojileri gibi kavramlarla ilişkisi ele alınacak.

Türk Hava Yolları, Amadeus ve Tourism Malaysia ana sponsorluğunda gerçekleşecek olan “Uzakrota Global 23″ün kurumsal sponsorları Emirates, Paymentwall, Sigortambdur, Paximum ve Rixos Hotels; Medya Bağlantısı sponsorluğu turizm irtibat ajansı Arya Media tarafından sağlanmaktadır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu